Nasza Oferta   /   zarządzanie administrowanie nieruchomościami

Niniejszym mamy przyjemność przedstawić Państwu naszą ofertę dotyczącą przejęcia w zarządzanie i administrowanie nieruchomości będącej własnością Wspólnoty Mieszkaniowej.

  • posiadamy wieloletnią praktykę i doświadczenie zawodowe
  • posiadamy wymagane licencje i uprawnienia
  • posiadamy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
  • gwarantujemy profesjonalizm i rzetelność
  • zakres i ceny usług podlegają negocjacji
  • przejęcie w imieniu Wspólnoty dokumentacji od poprzedniego zarządcy,
  • prowadzenie dokumentacji nieruchomości,
  • prowadzenie książki obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przeprowadzanie wszystkich prawem przewidzianych przeglądów technicznych,
  • przygotowywanie planów rocznych i wieloletnich nieruchomości,
  • planowanie remontów i przygotowanie kosztorysów inwestorskich,
  • nadzór nad prawidłowością wykonywanych prac przez konserwatorów oraz osób wykonujących prace porządkowe,
  • przeprowadzenie analiz ekonomicznych związanych z rocznym sprawozdaniem oraz planowanymi wydatkami,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych oraz rozliczanie rocznego planu gospodarczego,
  • przygotowanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • rozliczanie zużycia mediów (CO, CW, ZW, wywóz nieczystości), zawieranie w imieniu Wspólnoty umów
    o dostawę mediów oraz bieżąca kontrola nad wykonywaniem tych umów,
  • przygotowywanie dla Zarządu Wspólnoty wszelkich pism i dokumentów związanych z działalnością Wspólnoty,
  • organizowanie konkursów ofert na remonty zlecone przez Zarząd Wspólnot lub ogół właścicieli nieruchomości, negocjowanie cen z wykonawcami oraz egzekwowanie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi,
  • reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed urzędami i organami administracji rządowej i samorządowej,
  • fachowa pomoc w zakresie lokowania kwot funduszu remontowego,
  • opieka prawna dla Wspólnoty,
  • informowanie mieszkańców o istotnych zdarzeniach,
  • kontrola nieruchomości przez administratora minimum dwa razy w tygodniu,
  • utrzymywanie w czystości nieruchomości i jej otoczenia,
  • sprzątanie klatek schodowych, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnego użytku,
  • okresowe mycie powierzchni wspólnych oraz okien i drzwi wejściowych,
  • zamiatanie chodników,
  • odśnieżanie w okresie zimy chodników, posypywanie piaskiem,
  • sprzątanie pomieszczeń śmietnikowych.